torsdag 21 mars 2019

Sicken daaaaaag. . .

Solen sken idag med :) även om det var en 
mulen start på dagen. . .
Men va gör det när allt kommer omkring,
värre saker kunna det ha vart ;)
Idag har det vart en rellativt lugn dag. . .
fick mej lite sovmorgon efter en låååååååång natt.
Det va ju en underbar måne att jobba med ;)
Så energierna va höga igår o jag testade lite 
nya saker som jag hoppas ger lite utdelning .
Men som sagt idag tog vi det lilla vackra. . .
. . .det blidde badet med Jenny idag :)
Sen vart det hem o slöa lite i solen innan jobbet.
Sista kvälls passet för denna vecka , för i morgon 
blir det att styra näsan mot Rättvik !
Då e det: 
EN MÄSSA FÖR KROPP & SJÄL
Lördag 10-18 o Söndag10-16
Plats: Rättviksparken
Så ni som ska dit - vi ses i montern för:
Ska bli riktigt sköj, så i morgon blir det att packa.
För det vart inte av idag . . .skulle bara . . . 
Lite typiskt mej " tar det sen -jag hinner" ;)
Och visst gör jag det ,en sak i taget .
Ha de bra nu ,så får vi se om jag hinner med
uppdatering under helgen . . .troligen inte ,
men man vet ju aldrig ;)
Annars ha enn bra helg så höres vi snart!
Kramizzzzzzzz


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar