torsdag 25 oktober 2018

Snart Samhain


Idag har Idun (som min årshjulsdocka heter )
fått nya kläder i orange o svart som hör till Samhain.
Den högtid som infaller nu nästa vecka :)
Försöker hålla i traditionerna, gör lite fint på altaret. . .
Trevligt när man sitter o jobbar .
Flyttade över mina stenar o smycken från nattens laddning.
Så nu e det nya tag :)
Idag är det virre varr på frågor. . . känns att det är lite kaos 
i luften .men det ger sig det med .
Sen alltid kul med personer som tror de vet va man gör. . . 
. . .hittade en bild som förklarar lite kännslan av dagen. . .
Mmmmm, men nu ska vi klamra oss fast i det positiva!
Idag rensar vi ut negativitet!!! Och ger plats för enbart positiva 
energier tycker jag - LJUS,LJUS,LJUS !
Snart dagens pass slut , sen blir det fika besök.
Sen packa för helgens mässa, imorgon bär det av mot Solna.
Ska dit med jobbet ,Spådam har en monter där :)
Kom gärna förbi o säg hej .
Ser fram emot helgen med tjejerna ,alltid kul att umgås med dom.
Och sen att träffa alla andra man lärt känna genom mässor,
brukar bli mycke kramar o skratt -energi boost de lux!
Så det blir nog inte mycke här förren jag e hemma på söndag.
Så jag får önska alla en trevlig helg ,


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar