onsdag 24 oktober 2018

Månen . . .

Den e sååååååååå fin ikväll!!!
Mångalen som man är, sitter man här vid fönstret o bara njuter.
Lagt mina kära vänner på laddning i fönstret . 
Så de får lite ny energi för nya uppdrag .
Idag har det vart en lugn dag , det mesta har flytit på -lite sakta förståss.
Men vem har bråttom, hinner det man hinner - så e det bara.
Men jag har hunni med lite idag. . .
Vart en skogs promenad ,zick zack mellan grävskopor o bilar. . .
det grävs för fiber . . . sen vart det en tur till tempelbacken.
Max hade date  o jag fick kaffe o skvaller -Tack Jenny o Marcus :)
Sen vart det ilfart hem o kocka ihop lite middag.
Rotmos o fläsklägg 
 Lär säga att det vart gött, minns inte när jag gjorde det sist . . . 
Palt koma de lux -nästan iallafall ;) Gott i gott!!!
Jooo, efter jobbet vart det lite syjunta oxå. Har inte hunni ut 
till tjejerna på onsdags träffarna. . .så det var trevligt.
Blidde en sväng efter jobbet ,kaffe o skvaller  :)
Nu är man uppdaterad- fniss. . .kan ju behövas lite .
Hmmm. . .men detta e inte så tokigt det heller , poppa gamla 
spel listor på spotify. . . Har kommi på att det e bra huvud rensning.
Rock går i alla lägen ;) och jag har snöat mej i gammalt . . . 
De har möe goa låtar o musik videon ska vi inte tala om-nostalgi ;)
Så nu ska jag ta o va lite nostalgisk på tuben - Vi hörs!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar