tisdag 16 oktober 2018

Home sweet home!

Då har man fått ladda batterierna hemma i skogen igen :)
Masken va allt gla o  se mej när jag kom hem efter min tripp med jobbet.
Han har vart som en liten igel . . .behöver inte oroa mej för att han ska
rymma när vi e i skogen o promenerar ;) 
Men vilken härlig resa det vart i helgen !!! 
Som sagt va iväg på Nära Kryssningen med mina kollegor på Spådam.
Va kul att träffa nya o gamla kollegor.
Kompisar från andra mässor :) samt alla goa
resenärer.Vilka energier det blir att samla alla mediala 
personer under samma tak (BÅT) -man vart hög på 5 röda ;)
Va trevligt även om båten inte kom iväg förren 24,00. . . 
 Man började bli fundersam på vad som händer ,när man va ut på däck 
 vid 22,00 o möts av Grönalund utsikt. . .Lite ,lite skruvad känsla...
Men det fungera det med. . . fint över Stockholm på kvällen.
Men det var som sagt en jätte trevlig jobbar resa ,
mycke skratt vart det :) precis vad man behövde.
Han med lite föreläsningar o shopping mellan jobben.
Bästa köpet på min resa :
Visst e hon vacker . . .
Och detta behöver ni inte predika om ,
allt e inte som på film. Det är vad man gör det till ;)
Men jag tycker den va fin , den ropa på mej o ville följa med hem.
Sagt o gjort den flytta hem och jag älskar den .
Sen blidde det lite godis . . .han inte med så mycke shopping för 
som sagt vi jobbade :) nöjes resa får det bli en annan gång.
Nästa tripp blir till Solna (nästa vecka) men sen trooor jag att det 
blir lugnt på mäss fronten för i år. Men man ska aldrig säga aldrig ;)
För det sa jag om nästa helg med , hamnade där ändå :)
Så kan det gå när inte haspen e på- he he . . . 
Imorgon efter jobbet drar jag mej mot Vagnhärad .
Känns som år o dar sen jag va där. . .saknat det.
Men ska bli gött med lite skvaller kvart me söstra mi ;)
Mellan landning är aldrig fel,ska nämligen på möte på torsdag.
Då ska man till Stockholm ,jag som kom hem där ifrån igår. . .
Mycke fläng o far AB nu , men why not -man kan ju inte jobba 24-7.
Man e duktig på att påpeka det till andra , men gräver snabbt ner sig 
själv som en mullvad . . . E det inte jobbet ,så e det andra jobbet  och
är det inget med det så är det jobb nummer tre . 
Jaaaaaaaaaa jaaaaaaaaaa jag ska hispa ner -någon gång ;)
Vila gör man när man blir gammal -det är jag inte än !
Och man ska leva fullt ut . . . kikade på gamla inlägg förut idag,
konstatera att man ska inte fylla livet med dagar . . . 
. . .utan med liv! Man ska leva sitt liv till fullo. . . 
Detta är helt klart OK sätt att se på det  ;)
Men jisses nu har jag försökt att få ihop dessa fjuttiga rader under 
snart 6 h. . .med andra ord flyter jobbet på bra !
Håll igång !!! Spå vidare nu till 21,00. . .
Ha en toppen dag , vi höres o störes snart igen.
Kramizzzzzzzzzzzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar