onsdag 10 oktober 2018

Mmmmm. . .

Ja nu känns det som man e på banan igen , men vilken pers det va !
Och ändock är det bara början . . . pust .
Ja ja , möe gnäll har det vart ,men nu e det slut på det  ;)
Vart till stan en sväng , skrivi ut mej från sjukan på 20 minuter.
Det rörde på sig :D fika med Anki han jag oxå med en sväng .
Det var ju ett tag sen man tog dessa sk sjukan kaffe. . .
Har ju haft klipp kort på sjukan , men nu va det sista visiten .
Känns rätt bra om jag får säga som så.
FEEEEEEEELS GOOOOOOOOOD ! ! !
Och idag har jag hoppa på mitt jobb igen ,inge mer hemma sjuk!
Så himla kul att få samtalen -HAR SAKNAT DEJ! -Kul!
Dom samtalen värmer vill jag lova ,det gör jobbet extra kul.
Men det ringer ju inte hela tiden o då passade jag på att ha 
lite avkoppling med att kluddra lite ;)
Älskar mina färgpennor, man penslar på vatten så blir det akvarell :)
Fiffig uppfinning ,synd bara att det måste torka innan man kan 
färglägga mer . . . men man ska inte ha bråttom ;)
Strax e dagens pass slut , e lite små hungrig . . . 
fantiserar om varma mackor just nu -kan det va för jag bomma midda´n???
Ja ja ,den som väntar på nå gott. . .har ju kaffe iallafall ;)
Ha en fortsatt bra kväll, vi höres o störes!
Kramizzzzzzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar