söndag 21 oktober 2018

Hmmmm. . .

Nu under kvällen föll poletten hårt i huvet!
Kom till insikt att snart e jag kokt! 
Ska ju in o operera min käke ,crapp!!!
Då slog det mej alla grejer jag måste fixa innan o sen 
slog mej tanken på att jag måste möblera om mitt jobb. . . 
Att tandplågare kan ställa till så mycke. . .
Ja för det e va dom e i mina ögon just nu , inte nog med att 
de förstör truten på en man blir lus pank på köpet .
Bara 40 000 -som hittat :/ men,men motte det bli bra nu!
Har banne mej fortfarande problem där de drog ut tänter. . .
minsta lilla så blöder jag som en gris i munnen -inte kul.
Äter man så får man ont av att det går upp . . .men ,men det ger sig 
hoppas jag innan de e klara.
Tog ikväll o plocka bort 5 dagar på schema , känns som en bra ide just nu.
Har lite mardröms senarier om detta just nu
-mmmmm tandläkar skräck de lux.
Har ju haft äran att ha en amalgan fyllar fanatiker på mina tänder som liten.
Jisses får ont bara jag tänker på det ,så nu släpper vi honom ur tankarna.
Mmmmm, o sen detta med fina notan ja. . . blir ju inga stora 
utsvävningar på ett halvår vill jag säga-liiiiiiiiiite surt.
Va så himla sugen på att gå lite kurser o sånt . Men det går vela fler tåg.
Lär ju få ordning på detta , men skulle vart kul att göra annat oxå.
Fattar inte varför tänder ska va så jäkla dyrt.
Men de kan ju verkligen flå en på det , för man behöver ju dom oxå.
Man kanske skulle bli en tandplågare , en bransch med möe kunder ;)
NEEEEEEEH, inte min grej . . .bättre att spå -passar ett UFO som mej .
Där flög dörren upp igen, jaha snart dax för samtal igen . . . 
Kö bildning ;)  ja ,ja kul att ni kliver in -men stäng dörren det drar kallt
här på vinden ;) Men älskar mitt lilla kryp in här uppe.
Ro fyllt, har ju min soffa,bord o data . . .Ljus högt o lågt här inne.
Lite lagoma kryp in .Ska försöka fixa till min arbetsbänk för framtida 
project-så jag kan pyssla lite inför mässor.
Ska pyssla ihop lite saker till försäljning , har en plaaaaaaaaan.
Nästa marken e i Sala i december,ska sätta mej o måla igen .
Hittade mitt gamla lager av muggar o glas. 
Kanske göra liknande dessa jag gjorde . . .
Rätt roligt att sitta o kladda lite . . .avkopplande om inte annat .
Men jösses va det blåser ute, känns som taket lyfter igen -isch!
Ja ja det e en blåsig höst vi har -som Ronja sa . . . mmmmm. . . 
Nepp , dax att sätta punkt för ikväll.
Men vi hörs ,Kramizzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar