fredag 17 augusti 2018

JAG O TEKNIK = CRAPP!!!

Bror dugtik skulle fixa ljudfil till jobbet . . . 
Jo men hej du! Hata data o mick :/
Dom ville inte som jag vill, jag lovar det har gott troll i all elektronik idag .
Min mobil har fått fnatt o fick en drös med meddelanden från 2014 ,
det plinga hej vilt ,det "roliga " va att det va vänner jag inte säkert 
pratat med på 100 år + moms!
Sen köpte jag grejer idag till datan ,men de fungera inte med datan,
Programmet jag fick till detta vill inte fungera. . . bara pannkaka.
Men,men så kan det vara . Sen kom jag ju på att mobil e bra,
jo visst e det bra . . . men hur får man det att bli rätt fil form???
Problem de lux. Fick det att fungera,sen kom nästa dilemma. . . 
spela in ,va säger man ??? lyssna se o lär. . . sagt o gjort!
Spelade in en 13 olika grejer. . . nu kom det roliga -vad vart bra???
Hjälp!?! För mycke att välja på . . . ja vad göra ???
Sova på saken , nya tag i möra!
Så får det bli , ny dag -nya tag !
Nu ska vi sova på saken ,
Natt i natt ,C U 2 MORROW!
Kramizzzzzzzzzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar