söndag 11 februari 2018

out of order

Musten tog slut . . . tycker jag haft ork till möe men nu e den lite kaputt.
Sviter av att leka Askungen o leka stålkvinnan . . . 
Inatt va jag chaffis landa hemma 03,00 men va i varv så hon vart vela 04,00
innan lampan vart släckt . . . Sen upp rätt tidigt idag, åkte till marieberg för att fixa
mobil till mr så han kan spela wordfued igen. . .  :P
Nåja , ny mobil o gluttade runt lite ,hittade ett skärp nu till mina 
Prästinne kläder ,svart o snygg :)  1,70 långt -lite lagoma.
Sen försökte jag jaga bröd, men konstatera att det vart att baka till tisdag.
orkade inte idag ,har tvätta o joxa från det man kom hem.
Känns som det räcker o blir över.Försökte rita min nya runduk. . . 
Men jag orkade inte göra klart, känns att nu ska jag ta o åla 
bort till sängen . . . kanske mina batterier blir laddade till i möra .
Ha det bäst, kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar