torsdag 8 februari 2018

What a day . . .

Ännu en dag som blidde "precis "som jag planerat -NOOOOOOOOT!
Skulle ha gjort så mycke men hälften vart ogjort. . . men det kvittar . . . 
Vart ju bra ändå-mindre stress bara. . . 
I dag var det köp av bröd på tapeten i morse ,men det vart inställt .
Så min stress hamna i topp för det , men gav upp .
Gjorde konstaterande att det finns fler dagar, missar jag bröd bilen
- så får jag vela baka själv. . . Har ju helgen på  mej . . .
För jag tordes inte chansa åka 4 mil ifall den inte hade vart där
innan jag kom dit.För jag räknade ut att om jag hade shoppa hade jag 
vart tvungen hem med allt innan min dr idag. Så jag borde vart tbax runt 12.
Men slog det ur hågen , så jag satt o raka ludde istället. . . 
Och visst vart det ludd-högt o lågt i köket!!!!!!!
-fick mina får skinn klara ,så nu e det att bränna dom  :)
Lagom när jag vart klar med dom ,så insåg jag att jag 
höll på att bli sen till dr. Skulle ju va där 13. klockan va tyyyp 12,25.
Bara byta om o försöka hopp i kläder o sopa ihop allt.
12,40 va man inne i stan på sjukan . Hej o Hå va det gick undan igen.
Men han ju pusta ut i väntrummet en stund i allafall . . . 
Efter det vart det käk på sjukan , idag vart det tunnbrödsrulle .
Bra ide av Anki :) Den va nog välbehövlig. . . sen slapp man ju kocka
när man kom hem :) Rätt rart ,för väl hemma vart det samtal o 
dra igång tvätt o plock AB -IGEEEEEEEN!
Tyckte jag hade tvätta allt , men det fanns möe igen. . . 
Mitt i tvätteriet plinga det på dörren. . . fick fika besök :)
Jimmy o Lena +Devil 
 tack för presenten , ljus o ljuslyktor 
hade redan glömt bort att de skulle komma förbi.
Men det va rart slapp jag städa klart ;)  -sweeeeeeeet!
Räckte med tvätten , fast sen när de åkte så vart det en snabb
runda med snabel draken. . . Tur så e det inte fredag förren i möra .
O då e det full snurr igen. . . Tänker rymma hela dagen ,
fara land o rike runt o avsluta dagen med bion:
Har ju sett de andra två med Amiz så sista e ett måste nu ;) 
Men nu ska jag ta o inspektera kudden så man ork med 
morgondagens bravader . . . 
C U 
Kramizzzzzzzzzzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar