tisdag 13 februari 2018

Äntligen klar!!!

Ikväll lyckades jag äntligen göra klart min runduk,
ville ha en ny till Ängla mässan i Södertälje.
Trotts motgångar så nu e den ladda o klar ,LOVE IT!
Skissade lite. . . . 
 Brände lite. . . 
 . . . okej ganska mycke. . . 
 Slutligen ladda lite.. .
Men nu e den klar :)

Sen var jag tvungen att pilla lite på mitt sk förkläde till völva klänningen.
Det man har under skäran,kniven o massa annat smått o gott. . . 
Den blidde så här. . . 

. . . fast jag vart sugen på att göra en till.
det var ju kul detta med skinn o drakar . . . 
Men dock inte ikväll ;)
För nu ska jag sitta på mitt gamla skinn
. . . o njuta av att ha fått till dessa nya . . .
 kanske kika på ett eller annat avsnitt
av Vikings säsong 4.
Ha det bäst//Kramiz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar