onsdag 6 december 2017

Titta det snöar - titta det snöar!!!

Kom precis in efter sista rundan med hunden ute,
vi var som två vandrande snögubbar . . . 
Det va bart på backen hela dagen ,riktigt rart ute fast det 
va lite kyligt. Men ikväll när jag skulle hem från syjuntan 
så börja det snöa o rejält oxå .
I morse vart det lite brådis , vart att snooza klocka lite 
för många ggr så det vart JÄKLAR!!! 
Sen hopp i kläder, ut me hunden medans bilen stod o puttra. . . 
Hade tid till tandis i morse. . . sen in med hund hälla upp lite
torrfoder åt han o löpa ut i bilen. . . tur man bor nära stan :)
Så det vart att gasa lite men inne i tid va jag !
Inte illa det vill jag lova,ibland rasslar det på ;)
Sen vart det hem o ta det lugna, tvätta det sista inför resa.
Kocka lite innan det va dax för sy juntan :) 
Fick mitt tyg idag,kommer bli så fina klänningar. . . 
Svart o kornblått -Love it!!! 
Ikväll vart det lite 50 tals special på juntan . . . 
Torbjörn  visa upp lite fynd från veteranmarknader. . . 
Kan ni gissa va det e ???
 ... 
...
...
...
...
...
...
...
...
............
......
...
.

Tändlåsmed tryck knappar ,
fanns kod till bilen redan då :) 


Då tar vi nästa. . . va e detta då ???


...
...
...
...
...
...
...
...
...
............
.......
...
.

Kaffe kokare att koppla in i cigg uttaget på bilen 
 Inte illa va !?!

Alla tjejers måste ;)


Twist platta att förbränna fläske på . . . 
bara att sätta igång o bränna kalorier på snurr platta med 
Tiger tyg. . . Lets twist again ;)


Helt makalösa saker du visa ikväll-Love it!
Tack för förklaringar o demo av twisten ;) 
Men i tanke på snö o is måste detta va det optimala att ha :

 Bara att borra o skruva dit då ;) 


Och tack för en trevlig kväll tjejer :) Lika kul som alltid!



Nu ska jag ta kväller så man ork upp i möra tidigt. . . 
. . . tidigare än idag . . . såååååå nu gör jag som nissarna drar 
jag ner luvan. Nu ska det sovas!
Ses i möra ,

Kramizzzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar