tisdag 12 december 2017

SEMESTER

Då har man tat o dragit till södern. . . 
PORTO RICO
Varmt o gött har man,kan njuta till fullo!
Och vad har man gjort sen man kom hit ???
Allt utom att blogga :D har inte tid med det ;)
För att jag har . . . 
 solat ,badat o tat mina paraply drinkar.  
Sen har vi vart o svirat givet vis,med lite förfest. . . 
god mat o dryck
 Skaldjurspastan va inte dum alls ;) 
Vart även på Irlänska puben . . .där va det go musik.
Blidde biljard och. . . 

 . . . en salig blandning av en massa annat gott ;)
Idag har man tat lite lugnare. . . pooooool på fm.
Sedan vart det vandring. . .kika på trappan som kalla.
Den ledde upp till berget,vilken utsikt det va. . . 
    


 kvällen avslutades med kinamat :)
Sen har jag suttit o fixa datorn som inte ville va med.
Men nu har jag fått igång wifi o laddat upp kort. . . 
Det e nog dax att inspektera kudden så man ork med 
en ny semester dag i morgon igen.
Finns fler kort på instagram för den nytfikne ;)
gå in på : cartattoo
För nätet e trögt här till datan blir fler kort när jag 
kommer hem ;) c u 2 morrow.
Ha de gött,det ska jag ha !
Kramiz från solen!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar