onsdag 13 december 2017

Göra stan dag. . .

Idag vart det dra ner på centrum o spana lite med moster. . . 
Vi skulle kika lite på butiker o spana in tattoo studion.
Det va lite mulet på dagen så det vart den perfekta shoppa dagen.
Vi knalla ner på shopping streetan, men vi började med att
checka va de hade för gött o dricka. . .;)
 Sen upp till tattoo stället. . . ska göra min kompass. . . 
Tid vart det med:) Fredag blir det .
 Tanken är att jag ska ha den under fibro märket,meeeeeen. . . . 
Tatueraren satte griller i skallen som jag fastna för. . . 
Sätta den på högern mitt ovan drakens tecken.
Och ju mer jag grunnar på det ,desto mer gillar jag tanken.
Som sagt vad göra nu då ? hö eller vänster? gillar högern bättre.
Under vårat irrande på shopping rundan kom gubbarna dit.
Så då vart det stopp på shoppande o det vart det. . . 


Sen kom vi av oss i shoppandet,lite lyckades jag med .
Blidde duk ,smycken ,men bästa va mitt armband till mej .
Love it. . .läder o metall ;)
Längst vägen tbax hittade jag en snygging . . . 
 Poseidon o CO  :)
 minigolf bana ;) men snyggt va det .
 Väl tillbaka på hotellet vart det kvälls dopp med moster . . . 
 Sen vart det spela yatzy o ljuga hemma ikväll ;) 
Så dagen har vart bra även om den har vart lugn .
Fast inga fel det heller ;) men nu ska jag ta o sova till 
Irlänskt musik som kommer från andra sidan gatan.
Ha det gött nu allesammen!
Kram från värmen 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar