tisdag 21 november 2017

Dö trött!

Trött,vaknade nyss i soffan . . . vart en tuff dag .
Jobbigt att ha en vilde de lux hemma!
Lilla "MAD MAX" , galen e han . . . 
Dagens bravader. . .well min höft strejkar lite efter 
allt travande så jag skulle va lite smart o fixa en löplina.
Letade wire till att få till detta, givet har man mycke skrot.
Hittade ett hemma,men när jag rulla ut det var det av på en 
100 ställen :( så det vart in till stan o leta. . . 
Va in på grodden , mejk o slutligen på bygg. . . 
Slutade att jag fick ingen wire. . . utan kom ut med en massa annat.
Men efter en massa krongel o jox fick jag ihop en lina
åt monstret . . . mmmmmm,verkade rätt nöjd. . . 
 Härjade bra i den idag :)
 Lin a höll men han kröp ur halsbandet -KUL I JUL!
Men lyckades håva in han oxå . . . som tur var . . . .
Nåja ska fixa det problemet i morgon. . . men det e morgondagens
 dilemma,ork inte lösa fler världsproblem idag . 
Räcker mer än väl me de man har idag . . . LOOOOOOOOVAR!
Men sen vart det att va lite huslig. . . tvätta ,kocka osv. . . 
Käkade lutfisk på nytt sätt idag. . . gjorde i ugn o sen stekte bacon 
till som det stod på förpackningen. . . Inte så himla tokigt.
Mat o 1 h härjande ute med hunden gjorde sitt. . . så det vart 
att sova på soffa. Suck ,hur ska man sova nu då?
Kommer säkert somna ändå e bra slut o min vänstra höft 
känns som den brinner. . .  men jod,runor o vila . . . 
Så blir den som ny till i morgon.I morgon e det full rulle igen.
Bad,fika, sy junta . . . så det blir full snurr det . . . 
Ha de gött vi hörs!
Kramizzzzzzzzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar