onsdag 22 november 2017

Hej mitt vinterland





Snö snö snö sen vart det regn regn regn.
Har vart ute två LÅÅÅÅÅÅÅNGA rundor men får
inte killen att göra sitt i snöre :/ jobbigt jobbit för 
första rundan vart man som en snögubbe.
Nu sista rundan vart man som en dränkt katt. . . 
KUL -NOOOOOOOOOOOOT!
Ja ja det finns inge dåligt väder bara dåliga kläder.
hur som haver e det inge kul att traska runt runt o det blir 
inge gjort . . . SUCK! ska göra ett sista test strax ,men 
det känns inge kul . . . men pesten eller kolera???
Plocka upp ute eller plocka upp på matta?
Då föredrar jag ute  om jag måste välja. . . 
Förutom att trava ute me hund va har man gjort ?'
Jo onsdag idag . . . innebär att jag har haft plasket på sjukan .
Med den obligatoriska fikat med Anki :)
Sen lika dant så vart det syjuntta ikväll,började sy ihop  mina
'prästinne kläder . . . kom halvvägs idag :) 
Tar lite tid att sy för hand . . . men kul att man klarar det .
Dagens mindre kul , tappa en plomb i min kindtand . . . 
den börjar göra sig påminnd igen .Försökte nå tandis . 
Men det va 49 i kön före :( batteriet tog sllut i mobilen innan det va 
min tur. . .så på det igen i möra bitti.
Mutter mutter -alltid någe om vi säger som så.
Haft en full snurr dag , i möra blir det lugnare .
Camilla kommer på besök -KUUUUUUUUUUUL!
Då kan man ju inte flänga o fara .så det ska bli soff häng
skvaller o kaffe-perfekt hemma dag :)
Men ,men nu e klocka 23.30 sista rundan. 
Vrida ur jacka o på ´t igen. . . natti natti på er!
Ses i möra ,Kramizzzzzzzzzzzzzzzzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar