måndag 22 maj 2017

Hellooooooooo. . .

Idag har det vart hyfsat bra dag ,bara mina
 händer o armar som krånglar :/ men ändock
har jag måla lite. . .på förmiddan vart 
taket vitt. . . 
 medans det torkade så var jag in en snabbis till stan.att
Hjälpte moster o banka lite , sen var vi o käka på 
Folketshus nya krog. . . 
Tyvärr föll det inte mej i smaken. . . men det var mycke för 
att det smakade inte nå gott  . Det enda som jag tyckte va gott. . . 
var cocos kakan till kaffet.Annars var det inge för mej.
Sen vart det hem igen. . . joxa vidare med brunnen. . . 
 Sen var det dax att börja måla teglet . . . 
 . . . well,well rond ett vart klart ,i morgon finliret på morgon .
Sen ska den va klar. . .o jag med den . . . 
Hoppas på en varm solig dag så mina händer o rygg e med mej.
Tur att man slipper såga mer -det fungerar inte för mej .
Kanske hade jag haft tålamod att göra helt klart idag 
om inte vi hade fått besök . . .  Ståby va hit ikväll.
Det var ju inte igår , så jag sluta måla o tog en kopp med han .
Men nu när han åkt o jag har skrivi klart här. . . 
Så nu e det sov dax ,e slut i kroppen igen.
Nu blir det tack o go natt, c u 2 morrow ;)

 Puss o go natt. . . 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar