onsdag 26 april 2017

Tiden den har flygit iväg idag. . . .

Denna dag har då susat förbi!
Började dock med en underbar sovmorgon. . .
Va riktigt rart att få snooza kudde läääääääääänge!
Vakna av att mobilen ringde ,fast inte så tidigt. . . 
. . . min vanliga väckar klocka (Jenny) jobba idag.
Däremot va det Anki som plinga, vi skulle till MM i Nora.
Skulle fråga när var o hur . Vi kom ju inte iväg så tidigt,
men iväg kom vi. Och jag hitta dit o hem utan GPS  ;)
Och inte vart det en omväg via Klackalerberg :D
Däremot vart det fika hemma hos Emelie .
Tack för fikat , det får vi göra om :)
Efter fikat hos henne vart det att styra näsan hem över.
Vi skulle iväg sen igen på stick o virk cafe i Rya,
det va en riktigt trevlig kväll. Vi var många som satt 
o virka/stickade idag :) Jag köpte lite garn 
ska virka kökshanduk o grytlappar :)
Däremot gick det inte riktigt bra med min start.
Blidde mycke repa, men skam den som ger sig. . . 
nu har jag fått till en bra början -så det så.
Allt har sin mening , idag var det att jag skulle
ära mej virka mönster. . . o efter mycke repa så
lär man sig mönstret  utantill. . . Bra va !?
Men kul är det o kommer bergis att bli bra :)
Trött e jag tänkte slänga mej i bingen,min röst sviktar.
Ont i stämbanden efter att ha försökt prata. . . 
Man kan ju inte va tyst . . . e ju fruntimmer ;)
I möra blir det sjukgymnasten . Ska bli lite spännande
o ses det var ett tag sen jag träffa Madde.
Men ,men nu ska jag ta o släcka ner,innan jag fastnar igen.
Go natt på er , ses i mörr´n!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar