lördag 22 april 2017

Lördag =Earth day

Dagen man ska tänka lite extra på moder jord, men det ska vi 
göra var dag inte bara idag . Vara rädda om det vi har  .
Idag var det en blåsig dag ,trodde taket skulle lyfta. . .
Har vart rena stormen idag , inte undra på att dom gick ut med
eldnings förbud på sina ställen idag. Vi skulle åka o grilla
idag ,men vi slog det ur hågen rätt snabbt efter vi va ut en sväng.
Så det vart en hemma dag . Plockade undan påsk saker som 
har vart kvar, sen bytt lite prydnads saker igen.
Kul o variera lite , hitta min elva o saltstens ljusstakar  :)
 
Blidde såååååå mysigt <3
Sen har jag rensa upp hela denna sida av huset , resten får jag ta i morgon.
Va tvungen att ta en pause i städandet . . . Vi har titta på alla 3 
DEATH RACE
                                                    


                                                            
Lär säga att dom va lika bra som jag mindes dom ;)
Gäsp. . .jaha, då va klocka över 00.00 -igen!
Ska ta o runda av nu ,så jag ork på sy junta i möra på ABF.
Så natt i natt , ses i möra . . . 
The End

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar