söndag 23 april 2017

Lite gröna fingrar har jag

I år har jag sått lite gott o blandat som:
tomater,kålrötter,blomkål,majs,bönor,melon,pumpor 
ja allt mellan himmel o jord.
Och visst har det tagit sej,lite bättre än va jag trodde:
                                            

                                                    

                                        

                                                   

                                       

                                             
Kul e det ,men det fick mej att inse att jag måste fixa till mitt växthus!
Så idag har jag suttit o sytt tak o sidor till mitt växthus i plast som gick
sönder i höstas. Ska sy klart i morgon om jag orkar ,har jäkla värk i mina
händer igen-väder omslag igen(lederna sväller). Mer smärt plåster till mej!
Nåja skam den som ger sig , fibro släng dej i väggen !!!
Älskar mitt fibro band, flagar lite idag . Men bra blir det ;)
Nepp nu e det tack o hej från mej till dej .'


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar