lördag 13 augusti 2016

Träningsvärk!!!

Oooooh va trött jag e på detta! ONT ONT ONT!
Men det kunna man räknat ut med lill tån -suck.
Nä jag tog inte i för kung o fosterland igår- fick inte.
Löjligaste va nog att när jag tog o skulle träna armar
så fastna axlarna vid örona :D  = tejpning.
Hmmm, jag skulle vela ha gjort mer . . .meeeeen ,
så blidde det inte. Just nu väntar jag på att höra 
när jag ska ner på stada o träffa släkten :)
Spännande . . . men kommer gå fin fint -så det så!
Kom på att jag glömde svänga förbi apoteket igår.
Skulle börja trappa ner på mina piller. . .ska bli rart.
För just nu e jag inne i en period då det inte hjälper 
knappt med 4 extra . . . har för höga doser.
Dom tror det e bättre med vila o värme. 
Ska testa det iallafall om inte annat ,lite läskigt e det .
Men har jag kommi så här långt så ska jag nog 
komma en bit till - så det så!
Skam den som ger sig -eller hur!? 
Nähepp , man kanske skulle ta o hopp i kläder o
försöka sig på ett ryck. . . vi har haft stor röj här 
hemma. Sovrum o vardagsrum e klara, skulle gå igenom 
lådor o jox på "kontoret" dvs spara eller kasta . . . 
ja-happ nu kom samtalet, Dax att plocka ihop 
o dra mot stada. . . c u later !
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar