söndag 14 augusti 2016

Go morgon ?!


Vet inte ännu om jag ska stryka detta med God idag. 
Men morgon e det helt klart . . .  jag vaknade före 4
som vanligt . Det va dock inte katten som väckte ,
snarare jag som väckte han. . .Han knorra så det vart
frulle o ut med han, sen te o data för mej  ;) 
Försöker smyga för gubben ska jobba idag med ,
ända till 18.00 igen-suck. . .Han måste få sova. . .
Synd att han jobbar ,för idag skulle Joppe o Suvi hit.
Lär iväg o fixa lite fika, det glömde jag igår när jag 
var o shoppa. . .e man senil eller??? Va mest trött o
mör hade sån träningsvärk ,inte direkt mumma att
sitta på rumpan en hel dag då . . .  men tiden for iväg. 
Känns bättre idag, men min vänstra höft e inte
riktigt bra. . .vi har lite gnabb idag ,den vill inte som 
jag -gå utan pinnar . . .men jag e envis o det SKA GÅ!
Kanske inte nu på morgon ,men senare idag ;) 
Se på  tusan folk börjar kvickna till på nätet nu. . . 
en timme sen va det dött. . . ja,ja jag vet man ska
sova på nätterna .Men se här sover man när man
 blir gammal - det är jag inte ännu ;)
Däremot börja :
det lär man vela glutta på -älskar hennes stil. . .
grym tant :D 
Men,men ha en jädra bra dag -vi höres!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar