onsdag 27 januari 2016

Denna dag gick fort. . .

Idag har det vart min tvättar dag . . . 
. . . i morgon fortsätter galenskapen!
Inge kul men ett måste,va vela inte den bästa
dagen att görat på . . . men vill inte springa 
runt i morgonrock heller. . . 
Men det va inga fel att glutta på film o tvätta .
Sen kom ju Bobbo hit på lunchen med 
lunch från Enellys -Gott va det  :) 
Vart en lagoma lunch paus mitt i tvättande.
tack för visiten - det va ju inte igår du va här ;)
Sen vart det att kocka ihop lite middag till gubben
kom hem ,idag vart det  Lasangette -gotti gott!
Sen blidde det soffa en stund. . . men rastlös som 
jag blir när jag har ont ,så vart det en kaffe repa.
Va o hälsa på Lena ,blidde kaffe o skvaller .
Det va trevligt -tack för fikat  :)
Vart en kortis bara för gubben ska upp tidigt,
då kan jag inte drulla  hem sent . . .  
Men hur som helst va det kul att ses!
Gäsp! E lite små seeg ikväll, har ju vart 
uppe sen tuppen börja tjoa. . .
Den lår ju börja tjoa tidigt i möra med ,
så det e lika bra att gå o lägga sig o läsa lite.
Men vi synes o höres,


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar