tisdag 26 januari 2016

Jobbig dag . . .

. . . vart i stan 10-16. . .
Sen undrar man varför man e dö trött , suck!

Idag var det start på mindfulnes kursen den tar bara 7 veckor.
Men det kommer nog gå bra det med bara man ger det en chans.
Efter kursen stack jag till Anki o plocka upp henne,
vi åkte förbi miljöstationen o sen vart det kaffe o semla :)
Det va himla gott det  -mums!
Sen efter lååååång fika blidde det shopping.
Blidde att storhanda. . . möe jox vart det . . .
Men det var det värt , nu har vi tak över
 hövve o mat på borde - vad mer behöver man ?
NADA!!! Tycker jag iallafall :)
Ända dumma va att jag fick as ont i min höft 
när jag kom hem från stada med Berra.
Så det vart snabb mat,blodpudding o bacon. . . 
sen vart det soffa för hela slanten. . .
har tat piller så nu e jag jätte trött , men det var det 
värt ändå . . .lyckades shoppa o sen hade jag o 
Anki en eftermiddag ihop :)
Fika, shopping o en massa skvaller . . . 
Tack Anki för sällskapet :) 
Men ,nu blir det ta med min snarkande gubben
o rikta näsa mot sovrummet.
Sen kan vi fortsätta snarka ;)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar