måndag 17 augusti 2015

Måndag - Akkis .. .

Är trött efter dagens kuskande i bussen. . .
Lite deppig o tom , men så e det just nu.
Haft en rätt tuff helg ,haft folk runt i kring mej.
Det e kul men jobbigt att hålla igång, synd att min 
gubbe har jobbat hela helgen . . . 
Har saknat honom. . . att va bara han o jag . . . 
Speciellt när allt känns som det rasar runt i kring mej.
Har verkligen haft psyk bryt , lust att grina för
minsta lilla. kanske inte så mycke bättre nu heller.
Känner att min ork e slut , men det e vela
detta att dela rum med 4 andra . Träna 100%
Få mer värk än vanligt ,man får ej chans att komma undan . . . 
man blir lite lätt sårbar -om man kan säga som så.
Tur nog vart det en kort dag idag, så jag har hunni 
ligga här i sängen o kikat på :Sons of  Anarchy .
Alldeles lagoma göra , har lyckas peta i mej en 
påse polly som tröst oxå ;)  Och eftersom det inte fungerade
lär jag ta nästa påse. . . Turkisk peppar-smarrigt . . .
Finns inga bekymmer som en bit lakrits kan fixa ;)
-Allafall nu när inte husse e här  o kramar mej. . . 
<3 Saknar dej min gubbe <3
Så orättvist att du ska jobba så fort jag har permiss.
Lite trist om man får säga som så . . . 
Men ,men  3 veckor går vela ganska fort. . .
. . .HOPPAS JAG!!!
Nu ska jag ta o göra kväller ,sen peta i mej 
mer turk peppar o glutta på Jaxon.
Vi ses o hörs 
ADIOS!


PS.                                                    
                                                        DS.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar