tisdag 18 augusti 2015

Idag. . .


Meeen . . .


Idag har det vart en av de tuffare dagarna ,
träning av gång , köks rutiner - hacka o mala ,
sen vart det min första tur ner till gymmet.
Skulle inte bara träna bålstabilitet utan även
mina stackars armar o axlar. . .
All denna träning gav mej kramp -IGEN!
Fast denna gång kom jag undan med
att min vänster arm fick T-REX stuk!
 
Fick inte ut min arm o den vart lika kort 
som en T-rex. . . 
Ja ja jag vet att det e dumt att säga sååååå
meeeeen har ingen annan bra jämförelse :/
That´s life - Life suck´s !!!
Hur som haver vart det lite träning
efter att vi bändit ut armen . . . men nu 
känns det rejält.
Gårdagens jobb o dagens träning har tat
musten ur mej ,lyckades till o med
däcka en stund mellan passen.
Är verkligen sopslut idag, nu ska jag ta 
några avsnitt av Sons
C U 2 MORROW
BYE BYE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar