söndag 18 september 2016

Snart e helgen slut . . .

Ny vecka startar o då ska det tränas o grejas. . . 
Gud va inspererad jag känner mej -NOOOOOOOOOT!
Fast idag har det vart en skön dag , har inte gjort ett vettigt
handtag på hela dagen. Satt o brodera lite idag . . .
Medans jag brodera o greja ,så kockade jag ihop 
dagens middag.Ungstekt falukorv ,potatis o sås.
Det vill jag lova att det smaka smaskens ;)  och
gubben va nöjder o det e huvudsaken-så det så.
Efter middan vart det en tripp till Storå , fika hos
Jenny o Marcus . Vi fick se datorn vi skramla till
åt Katja. Hon fick en acer i present igår -jätte fin !
Det va en lycklig tjej ,så det va kul  att se .
Givet vart det en massa skvaller  och möe go fika.
Det va trevligt , tack för ikväll !
Väl hemma vart det att kika på nätet efter lite 
julklappar. Beställde en del på wisch-möe fint ;)
Nu e mina ögon trötta på denna data burk så nu 
tänker jag ta o läsa vidare i min bok nr 6.
Började igår kväll ,läste 1/3 del -den e bra!!!
Men inatt hoppas jag kunna sova lite bättre ,
ska ha sjukan dag i morgon igen :/  
Ska träna, sen bassäng o sist till psykologen. . .
Kommer va en manglad mört när jag e klar ,
tur man inte behöver köra. . .har min taxi.
Dom ska ju äka på mina medeciner ett 
snäpp till. . .och då får jag ju inte köra :(
ifall man blir slirig. . . suck. . .
Men ,men det e smällar man får ta , men det är 
värt besväret -bara det blir o funger.
Så va det me det,  nu läsa o sen upp me
Berra 5,00 -han börjar 6.00. . . 
Såååååå, natt i natti på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar