måndag 26 september 2016

Överkörd. . .

Känner mej verkligen överkörd!
Meeeeeen ,det var det verkligen värt,
hade en super trevlig dag igår på Zoo.
Det blidde ett bra avslut på My´s helg med oss.
Fick en så fin teckning av henne:
Tror att det va en som va nöjd ;) 
Men tillbaka till dagens händelser. . . 
Jag va in till dr idag o fixa mitt läkarintyg.
Så det vart förlängt nu till mars , samt att nu ska jag 
göra arbetsmåge bedömning. Sen får vi se. . .
Tyvär va inte min dr tid hel,det va några som
härjade om sina hälsokontroller. . .så till mina 
blodprover mm måste jag fixa en ny tid :/
Väl hemma vart det sen fika o sen sova i soffan
efter min piller lunch. . .det va välbehövligt va helt 
mörbultad o slut. . .hade ju en pigg tjej som hade 
resfeber. . .4.30 gick hon o jag upp o såg:
Det regnar Köttbullar
Just nu tittar jag på den nya serien på 11:an
Dead of Summer
Ska se klart dagens avsnitt , sen blir det sängen.
Har tatt extra piller , så nu e jag bra degig. . .gäsp.
Så natt i natt, hörs i möra!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar