torsdag 25 augusti 2016

Kan inte sova. . .

Blidde tidig  morgon igen. . . 
Har ont i varenda ben i kroppen,
tur man inte e en abborre . . . 
. . .för dom har en jävla massa ben!
Antar att det e väderomslag ,för det gör
så jäkla ont. . . men som sagt man ska va
gla att man inte e en abborre.
Hmmm. . . hade gärna legat kvar i sängen
och läst isfolket del 2. Men se det vela inte 
min rygg . Jepps jag fick min bok igår:
jag läste lite när jag kom hem igår kväll.
Blidde sent hos moster, vi gick igenom 
låtarna o programmet inför mormors
begravning som äger rum 2 september.
Och det vart lite annat oxå, vi beställde
lite kläder (varmare höst tröjor+ klänning).
Vart super nöjd med dom ,hoppas de kommer 
snart. . .vill ha dom . . . Nuuuuuuuuu!
Och sen hjälpte hon mej att färga håret,
få bort utväxten - det vart inte lila ;)
Nu vill jag toppa mej , hoppas det finns
lediga tider innan den 2:a . . . 
Som sagt det vart lite sent , givet skulle
min bil krångla när man va trött o ville hem.
 - Ingen ström! Ändå tog jag mej en redig
runda innan jag parkera.Hade samma dilemma
nämligen när jag skulle åka till henne. . .suck. . .
Va roligt det är att konstatera klockan e 
23.30 , vart får man hjälp då ? Visste att 
gubben sov, han börjar tidigt hela veckan.
Men tur man har en räddande ängel!
BOBBO !!!
Är så tacksam att att ha en vän som du,
som ställer upp dag som natt-DU E BÄST !
Så det redde sig, han kom med startkablar 
o wrooooom så kunde jag åka hem.
Och nu börjar mina extra piller hjälpa ,
så nu ska jag försöka lägga mej här i soffan 
oo glutta på tv. Ha de gött nu,så hörs vi!
Kramiz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar