tisdag 15 april 2014

SUCK!


 
Ja du vet att det är en dålig dag när
Du hoppar ur sängen o missar golvet!
Sitter här i soffan och muttrar över min rygg igen . . .
Ja-ja -ja predika inte om gårdagen för mej -JAG VET!
Gjorde fel igen . . . men va f-n ska man göra!?!?!
 

SUCK !!!

Jag hatar detta att det e varannandag . . . okej så har det inte vart.
Har haft en lååååååång  period då jag har vart bra.
Det e så man hinner glömma hur ont jag kan ha mellan varven.
Skulle vela påstå att nu e det på väg åt fel riktning.
Grämer mej över allt jag gjorde igår. . .  fast det kan bli av att
inte göra något heller. . .  Man vill göra mycke  de dagar
man har mindre ont o jag vet att det e fel. . .
Behöver inte få skäll om att ta det lugnt . . .
 
 
- ger det tillräckligt själv!
Nog tugg om det !
Få se vad man kan hitta på idag då ?
Sitta i soffa o sticka lite??? Låter som en bra plan för
förmiddan , sen får vi se om eftermiddan gillar min ide på
att ta en sväng o fika. . .  men vi får se.
Idag får ryggen avgöra mina sysslor.
Hoppas din dag får en bättre start än jag fick.
Vi höres ikväll!
BYE!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar