onsdag 9 april 2014

Paus . . .

. . . i stickandet . . .
För att detta går inte-suck . . .
 
Har en Tiger som vill va i knä .
Blir lite protester när jag stickar, lite trött i armarna
blir man också när man har en "liten" katt i famnen.
Min lilla bebis <3
Men nu e det tv/data paus :)
Vi tittar på :
Sveriges yngsta mästerkockar.
-Gu va duktiga dom är!!!
Helt otroligt vilka rätter dom gör , det skulle inte
jag fixa ens med kokbok.
Men något som jag lyckades med idag  va
Det smaka helt underbart !
Vi har inte haft det på länge , så det smaka verkligen gott.
I morgon stod det kyckling på matsedeln. . .
Har ju blivi duktig o använder matsedel , så nu
behöver man inte grubbla på vad man ska göra för middag.
Perfekt för en velpotta som jag ;)
Och sen en till sak som jag va duktig med idag . . .
Vinden , jag plockade upp några kartonger  :)
Det tar sig . . .  i morgon ska jag avsätta en timme eller två
igen till det så man får undan lådorna till helgen .
Då ska det packas in mer i förrådet . . .
Men nu börjar man se slutet på eländet ;)  - rart!
Så lite nytta vart det gjort idag .
Nu ska jag ta o duscha. . .
Lär ju ta o skrubba lite. . .
Bäst att passa på innan nå bra börjar på dumburken.
Men ha en bra kväll ,så hörs vi i möra.
Adios Amigos!
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar