tisdag 11 mars 2014

Gnäll spik AB

Usch , vilken dag det har vart . . .
. . .nu kommer allt på en gång i smärtväg tror jag . . .
Mitt fuskande med rulle har gjort sig påmind och att mina
dunder piller e slut . . .Ingen bra kombo :/
Tur att solen har vart framme så man vart lite
 
 glad mellan sova stunderna idag . . .
Sen fick jag en dr tid till dr på smärt mottagningen i morgon .
Ser verkligen fram emot den .
Håller på att gå i taket , typiskt  när vädret e fint o man skulle behöva
hålla igång. . . Hade kör idag o mormor fyllde år.
Var tvungen att välja ett av två idag . . .
Det blev givet min kära mormor :)
Grattis mormor på 91 års dagen <3
Nu har de båda passerat 90 strecket .
Och jag känner mej som jag har gjort det också ,
för nu är jag totalt färdig. . .
Blidde mer piller o nu hägrar sängen igen ,
e totalt finito igen. . .
Hoppas morgondagen är bättre, men det kan jag vela inte tro. . .
Har nog tappa hoppet lite igen. . .
Men ,men nu ska vi tänka positivt , typ att
rart att krypa ner i sängen slå på en film . . .
. . .förhoppningsvis fungerar mina piller.
Så det slutligen blir tack o gonatt för idag .
För i morgon e det ny dag o nya tag .
Då ska jag ta det lilla vackra o inte anstränga min rygg,
blir soffa o min stickning . . .
Lät som en lagoma såsig dag -eller hur !?!
Nu laddar vi för en bra natt ;)
 
Vi hörs !
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar