lördag 23 november 2019

Då va man här igen...

På jobbet igen....
Känns som man bor här på helgerna 🤪
Men, men det är det värt när löningen rullar in på konto.
Rätt lugnt just nu, snarkas i rummet bredvid 👍
Då kan man leka en stund med mobilen-perfekt!
Fast ska vela snart bädda ner mig i fall det blir som sist....
Vaken natt.... Men nu ska vi hoppas på sova-så det så!
För jag vill fortsätta mitt julpyntande hemma....
Jag va så himla trött igår så det blidde inte mycke gjort.
Lyckades få lite belysning på trappa....
Det va inte bara min lysmask som lyser nu 😉
Köpte snöflinga slingor till mina krukor....
Vart lite mysigt, sen fick jag upp mina små
Snögubbar.... Klistermärken....
Älskar snögubbar, mer än tomtar! Så nu ska
Det pyntas med snögubbar när jag kommer hem!
Har dom i jul lådan +ior som sjunger😉
Gäsp, e nog lite små seeeg vart en lång dag....
Drog igång 08.00, har ju vaken till 22.00 sen har jag
Sovande resten.... Men det har jag då inte sett än 😉
Så lika bra att säga sweet Dreams, så hörs vi utvilade
I möra igen.... Eller nå sånt 😉
Längtar lite hem till Masken..... 
Men men ett par timmar kvar.....
Men det går fort.... Så natt i natt!
C U 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar