tisdag 12 februari 2019

Ja happ. . .

Magsår???
 Fungerar omeprasol - NOPE!
Bättre att tugga plåster,
Känns som det är lite mycke just nu . . . 
Ena efter det andra avlöser mitt liv just nu , 
men hur säger dom -det som inte dödar det härdar???
Efter en jobbig natt , med värkande mage o 
dagens "fina" samtal från myndigheter vart min lilla
planet upp o ner . Och magsmärtan från hell kickade in -igen!
Så jag tog min lilla mask i snöre o knalla
in till Linde. Vi hade ju tur med vädret ;)
 Rätt gött att skingra lite tankar , men visst min mage 
gillade inte riktigt läget .Fick snällt stanna ett par ggr o
svära över att det gör så ont. 
Men ,men dagens promenad vart avklarad , fika fick 
man oxå .Landade hemma hos Anki innan hemfärd.
Nej då vi e inte galna , vi ska BANTA! 
Både jag o hunden , fast ärligt vet jag inte vad jag kan 
göra mer för Max. Vi går i snitt 1 mil om dagen ,
varannan dag extra till stan eller annat så han får hurta.
Lär säga energi mässigt kan han nog gå mer ,men min fibro
fixar inte det nu i kylan. Men vi gör så gott vi kan .
Han trippar på (inget haltande o joxande) tror inte riktigt 
på att hans har problem sitter där. . .
Men se det fixar Leena, vetrinär besök nästa vecka . 
Så vi får höravad dr säger . Just nu kör vi :
Jag o Masken mot Världen!
Nepp ,nog om detta tycker magen igen.
Lika bra att ge mej ,lär jobba en stund till utan att 
få krasch line . . .såååååååååå,
C U 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar