måndag 16 juli 2018

Sicken dag det har vart . . .

Ikväll har jag hoppat igen mina resväskor. . . 
Mycke att packa inför min resa-som vanligt!
Skall äntligen komma iväg till Gotland :)  o i helgen 
blir det mässa i Visby !!! Love it!!!
Men hade en mindre trevlig start på dagen med  en 
runda till djur dr med Max. . . 
Vart en massa piller ,pulver o sprutor . . . 
Åkte in med han för örona ,men sluta med utredning de lux.
Så nu får han mot infektion o inflamation,sen skall han utredas
vidare för allergier.Vete vet jag han har ,men sen får vi se om det
finns mer. . . men det tar vi då nu steg ett .
Sen har jag försökt hacka mej in bakvägen till min mail,
mina biljetter e puts väck!!! SUCK!!!
Måste ringa o be dom rota i sin dator. . . hoppas det fungerar.
Sen e det nästan klart för avfärd.
Men ,men nu e klockan snart dax att jaga spöken. . . 
Såååååååååå, natt i natt. . .
vi höres i möra,
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar