söndag 10 juni 2018

Inte bara helgen som e slut. . .

. . .min mobil kastade in handduken  :(
Skärmen va kaput o sen vart det en oj hela luren vart "lite böjd" . . . 
Påminner lite om denna bild:
Pillade lite . . . OOOOOOOOOPS!
Tänkte bara kolla läget ,sen skulle jag in o byta ut den .
Sagt o gjort ,men jag glömde skade anmälan innan jag åkte.
Så dom hade inte den modellen hemma.
Och min nuvarande mobil går inte att ringa eller svara på.
Eller jo sms . . .ja ja ,inget e som väntans tider just nu. . . 
Dom skulle ringa så fort de fick en ny mobil.Sen va det bara att 
åka in o hämta den -kul i jul. . . men jag behöver den nu!
Nåja det e tyst o skönt iallafall :D
Meeeeeeeeeeen jag lyckades med lite annat iallafall.
Jag gratta Berra i förskott ,

 bjussa på mat (han fyller i möra).
va gött  med lite kina mat ;)
Denna dag försvann i Örebro o kvällen i Linde.
Blidde BIO
För att va uppföljare va den helt oki :)
Nepp. . . nu börjar det va dax att sova ,upp me tuppen tyyyyyp. . . 
C U Soooooon ,
Kramiz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar