tisdag 20 februari 2018

Det va den dagen det. . .

Idag har man våndas på sjukan igen,
 träffa mr psykbryt o fick tuppen på han!
Göra detta sociala när. . . vad som e viktigast i livet bla bla bla. . . 
precis som på Akkis . . . Så jag suckade o det va ju dumt. . . 
Då ska man förklara varför man tycker detta e värdelöst.
O sen varför jag inte anser si o så om allt o alla som som 
nu ska va i mitt lilla närvärk . . . SKIT PÅ DEJ GUBBE!
Eller rättare sagt pojk spoling, jag e fan äldre än va du e !
Sen när du knallat runt i mina dojor ett tag . . .  sen ska vi se 
om livet e så jäkla lätt. . . mutter mutter mutter. . . 
Make my day , så det sluta med att samtalet slutade i en folk ilsk jag.
Som i sin tur ledde till fler samtal -JIPPIIIII! 
precis va jag önskade mej . . . men se det finns en telefon o man kan 
tacka nej sen o det vill jag lova att det blir . . . 
För jag har jag lagt locket på så har jag ! Varför peta i gammalt skit ?
Räckel vela att man sitter fast upp till örona nu mellan varven -eller?
Ja ,ja som sagt ,nu har jag fått nog om jamsandet . . .har jag klara 42 år så 
ska jag banne mej klara 42 till utan en snor unge som ska stirra o 
säga mmmmm,släpp ut känslor,tala ut om dina problem , 
vad e det som tynger dej-jisses !!! Vem som helst kan bli knäpp 
av detta. . . o glöm inte ahuuuuuuuum -relaxa lite vet ja!
Tur nog så kan man bita sig lite i tungan . . . men bara lite. . . 
Det vart ut snabbt o ta en rök räkna till 10x 100.Sen va man någe 
så när noprmal för att åka o shoppa lite roligheter.
Sånt som får mej "ahuuuuuuuum", va ut till Ankh idag.
Hittade en massa smått o gott :) 
 Stenar,rökelse halsband . . . mm
Sen ville en dubbel dorje bli med mej hem idag. . . 
Sååååå, why not. . . samma mönster hittade jag i mina tingsha klockor.
Satt o smålog är jag inspektera mina nya drakvänner. . .  
Så kan det gå. . .  men hur som haver gillar dom skarpt.
Sen va det så mysigt Annelie slog i sina skålar o jag vart lugn som 
en filbunke. . . det va hem känslan igen -LOVE IT! 
Det va balsam för själen ,nån vacker dag kommer jag ha sånna
i min samling oxå ;) vilket år som helst . . . 
Efter besöket vart det fara hem o lägga sig en stund på min "ludde"
rygg torsk de lux... va rätt rart  vill jag lova. Lite vikings ;)
Perfect avkoppling. . . sen vart man kidnappad på BINGO!
Det va jätte kul ,tack Lena för en toppen kväll!
Det va behövligt smita hemifrån o göra nå helt annat .
Vi får ta potten next tajm , den som spar han har ;) 
Men nu ska jag ta en sista ryk för idag o rikta snoken mot 
sängen . . . ryggen oponerar sig duktigt igen :(
Men men det va det värt ,
Ha de gött//Kramizzzzzzzzzzzzzz


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar