fredag 1 december 2017

Äntligen fredaaaaaaag!!!


Freya dagen är här igen, Freeeeedag !
Nu måste jag säga att jag börjar känna att allt har gått i 100 knyck.
Ikväll small det till med yrsel ,hela rummet snurrade .
Kristaller lösa i örat tyyp, läskigt -dax att dra i handbromsen.
Va har man gjort idag??? Well ,som sagt försökt att tomta runt.
Plockat fram lite advents pynt. . . givet fick min skalle oxå en luva :)


Så nu kan man poppa julmusik ;)   - Så det så!
Men det kom upp lite "normalt" pynt oxå. . . .


Adventsstjärnor ,ljus och givet mina älskade
Snögubbar !!!



Smussla in lite tomtar oxå ;)  


Sen vart det fika med Göran idag :) tack för julklappen . . . 
Den e still here. . .


Men risken e stor att den ryker innan jul ;) gött ju !
Men vi tar en favorit i repris next week . . . så det så.
Sitter o kikar på Idol , våran Chris gick till final. . . 


Så det blir att hålla tummar nu då :) Kul med att en lokal kändis
gick vidare . . . Men ikväll vart det en av mina favvo låtar han sjöng.
Spännande , han ska tävla mot : HANNA.
Det vart som jag misstänkte , det vart bruttan - kul.
Men nu ska jag ge mej med skriveriet -sliten . . .
Ha en fortsatt bra freda kväll, 
c u 2 Morrow. . . 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar