söndag 3 januari 2016

snö, snö , snö

Idag har det snöat . . . så nu e det verkligen vitt o fint.


Vi var upp en runda till andra huset , lika fint där -eller?



Lär erkänna att det e fint uppe i aspafallet även på vintern.
Men vet i tusan om inte vi har finare här hemma på E-berg .
Efter vår runda till andra huset vart det hem , lagoma när man 
kom hem fick vi fika besök. . . Jimmy o Bobo
Vi satt o pimpla glögg o kaffe  :) gött!
Vi har suttit o jäst här hemma i soffan resten av dagen.
Lika bra det ,för i möra ska gubben jobba o jag ska börja
ta tag i min träning o 5:2 dieten. Ska göra ett tappert försök.
Inte för jag vet om det hjälper . . . gick upp igen efter att jag fick 
mediciner - suck. . .  Men ska göra ett tappert försök .
La upp det som årets mål ,förra året vart det rulle till att gå.
Jag lyckades med det rättså bra (om man får skryta lite ).
Nu ska det bli träning av rygg o gå ner i vikt, det ska vela
va lättare än att få tillbaka gången o benen -eller hur?!
Ingenting e omöjligt -det omöjliga tar bara liiiiiiite 
längre tid! - SÅ DET SÅ!!!
Och nu ska jag ta min kopp te o sen blir det bingen
o kika på the heat som e kvällens nio bio :)
Ha en bra kväll så ses vi o hörs vi!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar