måndag 4 januari 2016

Brrrrrr. . .

Kallt e det ,både ute o inne !
Känns som värmen går igenom väggarna igen. . . suck.
Hoppas det håller sig på jämn nivå ute ,för då blir det lock
på huset...eller hur man nu brukar säga.
Jahapp idag var det min första drick dag  på länge. . . 
Startade med mitt 5:2 project igen :)  halva dagen gjord
o det går som  på rels  - Yes Jag Klarar Detta!
Känns att detta e mitt år. . . 
 apans år och mitt år 2016!
Men nog apande nu. . . vad ska man hit på idag ?
Gårdagens gång gör ju sig lite påmind , filosofera på att
ta en sväng ut i kylan. . . fast det lät bättre att va inne i värmen
o greja med tvätten. . .har ett berg som ska vikas o grejas.
Skrämma upp husses skjortor med strykjärnet kanske ???
Hmmmm. . . jepp, så får det bli idag . Tvätt röjar dag :)
Have  a nice day ,





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar