måndag 27 april 2015

Jaha då var man pank igen :/

Usch , nu har man gjort detta trööök görat,
BETALA RÄKNINGAR!
Tur man e två om dom annars hade det gått åt pipan!
Har ju inte direkt en fet inkomst när jag går här hemma .
Tänk om man slapp betala bara en månad alla räkningar,
va lycklig man skulle vara  - skulle känna mej STENRIK !!!
Men ,men som sagt nu e det gjort , nu har vi :
Tak över hövve o mat på bordet!  - så det så :)
Sen har jag hitta fina smycken idag . . .
 Dom var jag bara tvungen att köpa ;)
fanns så mycke fint , blir mer nästa månad.
Blidde sugen på denna också ,
men den tar vi next tajm . . . lär ju spara lite pengar
nu när jag ska iväg till Smedjebacken på mässa .
Kanske hittar lite roligt där med om man säger som så.
Har en hel del smycken , ska hitta på en fin tavla att
hänga allt på . Såg en fiffig grej . . . man tog en anslagstavla
måla den svart , sen satte den i en fin ram. sen fäste man smyckena
med fina knapp nålar . . .  snyggt vart det .
Så det ska jag testa göra en sen till mina örhängen o jox :)
Så man kan få ordning på det med. . .
idag rensade jag våra garderåber,
Men nu e det gjort  :) så nu e det bara hyllorna
kvar i sovrummet . . .  så e det rummet klart :)
Nääädå , jag har inte vart inne hela dagen !
Jag va ute i solen o pimpla kaffe 
Det va riktigt rart , speciellt när andra jobba :D
Berra mölja runt gruset o rensa under sovrums
fönstret , kommer bli jätte fint  :)
vart ett litet avbrott i våra "jobb" .
Jimmy kom på fika , hade med sig sååååå goá
JORDGUBBAR-mums!
Stora o goda ( på rulltårts bit)
Tack för besöket , det va kul att ses :)
Va ju inte igår man satt o fika om man säger som så .
Men vi ses på fredag ,lovar att komma o äta tårta då ;)
Han fyller år då, så det ska ju firas givetvis,
lika så blir det kalas för My på lördag.
Blir mycke kalasande i helgen  , men det e ju trevligt.
Sen drar jag på måndag. . . UPPSALA.
Så e det med det , nu kom mr in . dags att ta
kväller han ska jobba från 6.00 i möra. . .
Så det blir upp me tuppen -suck. . .
Det innebär att jag lär bli ner klubbad med stekpanna.
Kommer ju inte kunna somna i tid så man ork upp.
Men ,men vi får göra ett tappert försök . . .
Så natt i natt på er , vi ses i möra!
Kram
 
 
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar