fredag 19 juli 2013

Fredaaaaaaaaaaaaaaaaaag!

 
jepp det måste det va för ögena e i kors i skallen på mej !
Trött -trött -trött. . . lagom fredags nöje halv sova i soffa-suck!
men det märks att man va uppe halva natta. . .
men snacka m att man kommer sova gott i natt ;)
Denna dag skulle också kunna gå till historien . . .
Det har blåst små jävlar hela dagen så mitt tält vart:
platt fall idag :( -crapp!
Som allt annat roligt i mitt liv :S
Men ,men sån´t e livet på en pinne. . .  lagoma arg försökte jag
få ihop det en sista gång. . . efter en timmas svärande o ont över allt
samt att jag lyckades få hål i taket . . .konstatera jag -tippen nästa!
Så det vart ett argt samtal till Berra på taxi
-TA HEM MITT SOL PARASOLL!
Hmmm. . .undrar va hans kollegor tänkte när jag svor
och skramla me pinnar o kalla tälltet förbannade k-k tält osv. . .
Ja ja shit happens som sagt . . .
Jag fick hem mitt parasoll , dock ingen mening att slänga upp det .
för då hade vela beavern fått det i skallen i dammen . . .
Det har ju inte sluta blåst direkt om vi säger så - suck!
Det vart lite grillning ikväll me gubben , sen vart det två degisar i soffa.
Får hoppas på en mindre blåsig dag i möra,
så man kan njuta av solen  o en bok under parasollen . . . .
Under parasollen -va inte det me kenneth and the knutters????
Hittade den- lyssna  :
Dom har man lyssna mycke på förr. . . uj uj uj . . .
fast det va ju mer typ detta:
Så kan det va ja. . . vilka minnen . . . .hmmmmm. . .
Det va när man va ung o dum -nu e man ju bara ung  :D
Så kan det va ja. . . nu ska jag fortsätta drömma. . .
Så tack o go natt från mej -hej!!!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar