måndag 27 augusti 2012

Jaha . . .

Då har man vart till Linde idag.
Va till arbetsförmedlingen,den 20/9 ska jag
till örebro på studiebesök på ett ställe som  ev kan hjälpa mej att
få ett anpassat arbete . . . Hoppas det.
är bra lack på att gå hemma,lite normal lön e ju inte dumt heller ;)
Sen vart det en sjukhus runda oxå. . .
Hmmm, sen jagat lokal till begravnings kaffe-minnesstund .
Det e ont om lokaler i Lindesberg,hoppas jag hittar något.
Nåja har ju tre veckor på mej-tur nog. . .
idag vart jag bort skämd med middag när jag kom hem :)
Gubben hade kockat,på menyn stod det :
Kottletter,sås och potatis
Det smakade underbart :)
Inga fel alls att bli lite upp passad.
I morgon ska vi få besök av Lasse o Marion .
Så jag ska försöka pyssla lite här hemma.
Hoppas min snorighet ger sig till i möra. . .
Hoppas det var en dust av hö snuva ,men det visar sig.
Ha det gött c u 2 morrow.
good night and . . .


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar