tisdag 17 december 2019

Sicken daaaaaag

Inget vart som jag tänkt mej idag ,
men när vart den det senast??? Bra fåga ,har vi fler???
Idag gick jag av mitt dygn o ila hem med turbo fart 
skulle få hem min säng . . .
Den skulle komma 8,00- ? 
Nåja lyckades få lite morgon besök :) 
Så min borg var bemannad . . .meeeeeeeeeen ,
säger bara ett ord:  POSTNORD!

Why??? Svarar vela på. . .
           A) 3 OLIKA SÄNDNINGAR                                 
        B) 1 av 3 KOM FRAMM                                     
C) HAR EN SÄNG UTAN MADRASSER!
För se de kommer i möra 8-16 . . .SUCK!!!
Sängborden vet i F-N va de tog vägen. . .Kiruna???
Så inatt sover Leena på soffan med Masken :/  
För jag o Jenny konkade ner mina madrasser i källaren, 
ork inte släpa upp en . Men soffan e helt oki.
Spänningen stiger . . .blir det madrass i morgon eller inte???
Får säkert ett sms igen. . . Suck. . . Skulle ju inte bli förvånad . . . 
Äsch , släpp -inge swinx nu ;)
ja som sagt denna dag gick fort , jobba ,besök ,jobba ,besök.
Sen vart det visst kväller. . . Ser fram emot ledig dag i möra.
Även om det inte blir sovmorgon , är så jäkla seeg nu med.
Fast det e inte bara jag . . .
Märks att han hade besök av sin tjej idag -hela dagen.
Nu e det en utslagen hjälte -mattes Mask .
Men han lär bli gla i möra med, då kommer dom igen :)
Kompis till Mask o skvaller tant till mej -perfekt när man ändå 
sitter o väntar på snail mail.
Hmmm, kanske man ska ta o knyta sig ,så man ork med att kliva upp i tid.
Men fortsättning följer . . .mysteriet med försenade leveransen från :
Snail mail AB = Postnord  ;)
Ha de gött, vi hörs!
Kramizzz



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar