fredag 31 maj 2019

Nedräkning till kväller :D

Kaffet puttrar ,hungrig e jag . . . 
Gluttar på tacos joxet på bänken o hoppas att 
klockan ska ticka iväg fort ,fort, fort. . . 
Idag har jag inte fått nå vettigt gjort, eller jooooooo. . . 
ÅTERHÄMTNING PÅ LANDET!
Vart i skogen o räknat kottar hela förmiddan innan 
paniken kom att jag börjar jobba om 30 minuter :D
Jag har lätt för att glömma bort tid. . .fniss . . . 
Filosoferar på mina små altare jag ska fixa.
Ett för varje element. . .har lite planer , fast mina
sista börja spåra ur i skallen .
Vatten elentet . . .Akvariet . . .släng ner ljuset i 
munnen på skallen som en cigarr o snäckor finns det 
gott om där i oxå. . .undrar om det skulle bli godkännt :D
Tror ju inte det , men skulle va rätt fräck syn. . .
Fast sen va det dilemmat att det går ju inte tända ljuset 
under vatten. Men om man skulle ta en sån dära lys grej som 
dykarna har i grottor. . . hmmm. . . 
Ni hör -det spårade ur . . . 
HÅLL DEJ TILL KURSPLANEN LEENA!
Fast onekligen skulle det va coolt :D
Ja fantasin e det inga fel på , har börjat va lite
kreativ igen . . .tat upp gamla talanger . . .teckna o måla.
Lite avkoppling att sitta o pilla med . . .
Bara för man e för skakig för gravyr ,så kan man ju 
hålla i en penna ;)  det va en rätt rolig insikt som kom 
här om dagen . . .Nog för jag kan tycka att det e drygt 
att plugga, men man hittar mycke längst vägen man glömt 
av eller förträngt . . .så inge ont som inte har nå gott med sig .
På tal om det ,jag har en SMURF TÅ!
Det vart verkligen AJ efter igår . . .snacka om att 
man kan bli blåslagen av en hylla :D
Men va lärde vi oss av detta???
Ha stålhette skor på vid montering av hyllplan-he he. . .
Ooooooh! vet ni vad nu doftar det nykokt kaffe från köket ,
så nu har jag inte tid med detta!
Ha en bra fredag kväll -vi hörs!
Adios Amigos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar