fredag 1 juni 2018

Promenad till bad. . .

Ja en underbar kväll. . .yes it was. . . 
Så jag skulle ta Maxen ut på lång promenad.
Efter mycke övertalning o jagande med kopplet i handen ,
lyckades jag fånga in mr "sammarbetsvillig " från sin nya inhägnad.
Så glad i hågen satte vi fart ut i skogen. . . 
Woooow vilken kväll :)
Givet var ju jag tvungen o stanna o fota lite här o där . Givetvis
vid gärdet va det en massa blommor som jag skulle ta o plåta.
När jag lagoma hukar mej ner o ska ta foton . . .PLUMS!
Där va Max i diket bland blommorna o det va inte vatten. . . 

...
...
...
...
...
...
...
...
...
....................
............
.....
...
.






LERA -DY DE LUX!!!
 Vart en rask promenad hem, vilken tur jag hade en vit
 klänning på mej idag. . .Såg vela lika rolig ut som Max :P


Så det vart stanna till på gården så det värsta torka ,så jag kunna
ta in min gris! För nu var han verkligen en gris :/  Suck. . . 


Tur det e lera men skrubba vart det . . .men ren vart han!


Tur det , sån va min kväll. . .Har du haft det lika trevligt
som Max o jag "spa behandling" . . . bad med ler inpackning o jox.
Lär säga att nu ska jag ta en cider på det o gojsa ner mej i soffan .
Jobbigt att ha hemma spa ;)  vi höres o störes.
BYEEEEEEEEEE!!!


PS. kan ju säga att jag ångrade lite att jag skulle promt
ha han på promenad ikväll. . . Det var vela hans hämnd ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar