måndag 4 juni 2018

Den helgen gick fort den. . . .

Ja vart tog denna helg vägen???Det kan man ju undra, den bara 
susa förbi igen. . . o här står man på måndag morgon o grunnar -va f-n hände?
tror jag har fått värme nojja lite igår va ingen höjdar dag ,mådde jäkligt risigt !
Så fort man vred på skalle susade det i kupan. Visste jag inte bättre skulle jag 
skyllt på att kristalerna va lösa i örat.Samma känsla att allt bara snurra i huvet.
Nåja vart en vilodag för mej. . . asch där ljög jag halva vart det . . . 
På dagen fixade jag pool till grabben :) 
först va det jätte läskiga kanter . . . min fegis,men sen 
vart det full rulle i den :)

 Bättre än lerbadet i fredags :D
Fast detta blöt djur. . . det va ju åska här om dagen tokfransen 
han skulle promt ut i spöregn. . . men jag slapp ju duscha han 
den stunden i allfall.Det e ju en favvo syssla , men det blir ju såååååå
jäkla blött i hela huset varje gång. . . suck.
Nåja har man inge att göra-bada hunden ,då har du nå o göra-looooovar det !
SKURA HUS!
 Spånar i att ta en road tripp med hunden, fick ju hhjälp med lite solfilm 
på rutorna igår. . . svalare för han :) 
Lite skillnad vart det ju. . . ska testa på själv ikväll om jag e lika haj 
på att få dit plast. . .visar sig . . . 

 Men ,men som sagt ,nu ut en promenix, sen få se om vi kan ta en lova.
Inskolning de lux :) jag o masken . . . 
Ha en fin dag , ses o hörs!
Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar