söndag 27 maj 2018

Söndag

Ännu en dag med sol. . . och värme - Pust!
Vilken sommar vi verkar få, det är som o va utomlands.
Man ska inte klaga . . . snart gnälls det att det e kallt ;)
Nåja det va så lagoma kul igår när jag skulle till Stockholm.
Hade planerat att åka till Djurgården glad i hågen åkte jag 
tidigt hemifrån för att få ta del av vikinga historia. . . 
Jag min nöt tog 68:an istället för att åka runt Arboga.
Vad händer jag fastnar i kö i Västerås !!!
båda filerna in var avskurna på ett x antal ställen o jag satt 
fast i närmare 2 h . . . såg bara klockan ticka till slut gav jag upp.
Enligt gps:n skulle jag vart framme närmare stängnings dax  :(
Så när jag tat mej igenom köerna o hamnade på Stockholms 
rutten gav jag upp o vek av . Såååååå less på läget ,men va göra???
Det blidde inge Smedjebacken förra helgen, nu inge Djurgården 
och i veckan blir det inge Gotland. . . 
Ja ja thats life. . . and life sucks some times. . . 
Nåja hoppas dock att mina dr besök o jox nu i veckan kommer 
va värda detta . . . för nu e det lite kris med mina armar o nacke.
Mår aningen tjuvens , men men så kan det vara. . . 
Men det kunna vart värre ,så nu ska vi inte va negativa. . . Såååå va det .
Idag har det vart ute dag . . .promenerat möe.
Har haft med mr till stan o bada vid strand promenaden, sen har vi vart 
o härja i rastgården. Han va till o med mej o tvätta bilen :)
Har blitt en duktig kille med över allt , utan o löpa amok  .
Vår flera timmars tripp avslutades med kvälls kaffe i Storå .
Sedan vart det hem till soffa ,för sen va matte kaputt,bokstavligen kaputt.
Well,well dagen har flytit på trotts pain de lux.
Sista rundan va underbar himlen va otroligt vacker. . . 
 Man kan bara njuta av dessa kvällar. . . vackert e det .
Nu ska jag ut till min lilla rast gård ;) 
o kika lite på månen . . . ha de gött,så hörs vi.

. . .rund o go e hon kära Luna. . .




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar