onsdag 30 maj 2018

Åka rund bana idag . . .

. . .tröstat mej med lite bilåkning med Max .
Det blidde inge dr för han fick ett akut fall så min tid till dr vart flyttad .
Men ,men det vart fika istället och en bra dag för mr Max att lära sig 
att man har bältes sele i bilen .
 Och det gick bra ,vi överlevde resan :)
 Han e en duktig bilresenär-nu laglig oxå ;)
 Först var vi till Anki en sväng ,fika under äppelträdet på gården.
Sen vart det en tripp till Storå, hem till Jenny o My .
Så det vart möe bil, jooooodå jag har AC i bilen .Så det e ingen 
kokt vovve.Skulle aldrig utsätta Max för hetta-så det så !
Är en av dom som krossar rutor om jag ser hundar sitter inne i värme
utan nervevat o har värme slag . . .Och stannar jag så åker mr ur bilen 
hövve före även om han skulle vela va kvar -har ju hänt (otroligt men sant).
Har haft lite "jobb"  idag oxå .Ludde o jag va på turné .
Lite plåster på såret nu när man inte kom iväg "hem" till Gotland.
Saknar det sååååååååååå otroligt möe -deppi depp. . . 
Men ,men allt har sin mening så e det ,får göra lite nytta på hemma plan ;)
Är där det behövs. . . o just nu verkar det som det e ut genom dörren.
En som vill ut , så bäst jag går innan det e tvätta matta:D
Natt i natt ,höres o störes.
Kramiz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar