tisdag 20 mars 2018

Tjohooo!!!

Hemma o vänder igen. . . Landade hemma inatt,
kom hem från min lilla tripp 23,30 så det blidde inge 
vettigt gjort mer än bädda ner sig . . . 
Men nu e vi back on track, blidde samling vid altaret i morse.
Det va visst inte bara jag som tyckte det va rart med 
en stunds meditation på Ludde.
Fick lite sällskap av tempelkatten ;) 
Efter en mys morgon vart det födelsedags firande,
va förbi campingen o gratta Stefan ,
Det blidde lite kaffe o tårta :)
Men sen vart det hem till workshopen ,
har pysslat lite inför mässan idag . 
Har gjort skyddsamulett påsar till försäljning.
Både i skinn o sen i små påsar. . .
Det e ju något vi alla behöver ibland .
Och det e bra vill jag lova, gjorde till mej själv oxå .
Min "lilla"tand med Algizen small sönder här om dagen ,
så nytta gör de alltid. Fylld med sten o smått o gott.
Nu e de på laddning på altaret varenda en . . . en massa påsar vart det .
Sen vart det tv ,visserligen fick jag en godis noja här så jag drog in 
en snabb repa till Brohallen . . . attan va ruggit det va.
-10 C va det nu när jag kom hem - brrrrrr. . . .
Men det har vart otroligt fint väder idag,sol sol sol. . . 
Men nu ska jag ta kväller, ha det gött höres i möra!
Natt i natt,kramizzzzzz//Leena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar