måndag 26 mars 2018

Rättvik i helgen. . .

 Har haft en helt otrolig helg i Dalarna!
Jag var med på Hälsomässan o spådde i runor. . . 
Vilken otroligt givande mässa. Jag har träffat gamla vänner ,
fått nya vänner,gett mej en massa nya kunskaper o insikter.
Är så tacksam för denna tripp - I LOVE IT!
Här kommer lite kort från mässan i helgen :)















Har så mycke fina minnen från denna mässa.
Så roligt att träffa all super goa människor,
gamla vänner från landets alla hörn. . . 
Ingen nämnd -ingen glömd!
Men nu ska jag varva ner efter en super helg.

Och Tack till Carola o hennes familj ,
Tack för jag har fått sovit hos er !!!
Världens bästa B&B -LOVE U!
Och vi ses i möra igen ;)
Det man inte har i hövve. . . får man ha i tanken .
Gllömde min trumma så du sia rätt Carola -vi ses snart ;)
Ha en bra kväller alle sammen ,
C U Soooooooon !
kramiz
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar